Sygnaliści
Uczelnia dopuszcza anonimowe zgłaszanie nieprawidłowości.
Zgłoszenia nieprawidłowości może być przekazywane jedynie za pośrednictwem następujących kanałów kontaktu:
- dedykowanej skrzynki poczty elektronicznej biuro@wseit.edu.pl
- pisemnie na adres:
Koordynator ds. zgodności
Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii im. prof. Kazimiery Milanowskiej
ul. Grabowa 22, 61-473 Poznań
z dopiskiem „NARUSZENIA”
Zgłoszenie nieprawidłowości może być złożone według wzoru lub składane w innej formie, ale powinno zawierać przejrzyste i pełne wyjaśnienie przedmiotu zgłoszenia oraz co najmniej następujące informacje:
- datę oraz miejsce zaistnienia nieprawidłowości lub datę i miejsce pozyskania informacji o nieprawidłowości,
- opis konkretnej sytuacji lub okoliczności stwarzających możliwość wystąpienia nieprawidłowości,
- wskazanie komórki lub osoby, których dotyczy zgłoszenie nieprawidłowości,
- wskazanie ewentualnych świadków nieprawidłowości,
- wskazanie wszystkich dowodów i informacji, jakimi dysponuje zgłaszający, które mogą okazać się pomocne w procesie rozpatrywania nieprawidłowości,
- dane osobowe zgłaszającego.
Zgłaszający zobowiązany jest do traktowania posiadanych przez niego informacji dotyczących podejrzenia nieprawidłowości jako tajemnicy Uczelni i powstrzymania się od publicznych rozmów o zgłaszanych podejrzeniach nieprawidłowości, chyba że osoba ta jest zobowiązana do takiego działania przepisami prawa.